Subject: Karjamaa 10 reovee proovi analüüside tulemused
From: "Evgenia Pimenova" <[email-masked]>
To: "TA Info" <[email-masked]>
Date: Tue, 9 Jul 2024 10:39:15 +0300

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere päevast

Meie ettevõtte objektil aadressil Karjamaa 10 kontrollkaevust KK1 võetud
reovee analüüside tulemused ei vasta lubatud piirkontsentratsioonidele
(PH, hõljuvain ED, BHT 7, üldfosfor, rasvad).

Peame tegelema puhastusega. Ma sain aru, et kui on puurkaevu vesi, siis
peame kas tellima desinfitseerimist või siis paigaldama vahesõlmes filter.

Kas võite palun aidata, kelle poole me võime pöörduda? Mis ettevõtte
sellega tegeleb, kelle käest me saaksime täpselt küsida kuidas peame edasi
tegelema.

Ette tänades

Tervitades/Best Regards

Evgenia Pimenova

Haldusspetsialist / Property Administrative Specialist

  _____

MAXIMA EESTI OÜ

Aiandi 13/2

EE-12918 Tallinn

Eesti / Estonia

+372 53044870

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <http://www.maxima.ee/> www.maxima.ee

  _____

Selle kirja saite MAXIMA Eesti OÜ e-posti süsteemilt ja see on ette nähtud
ainult adressaadile. Kirjas ja selle lisades olev informatsioon võib olla
konfidentsiaalne ja selle kasutamine või avaldamine on piiratud. Kui Te
saite selle kirja eksituse tõttu, informeerime, et selle kirja ja tema
lisade avaldamine teistele isikutele, kopeerimine ja muul viisil
levitamine on rangelt keelatud ja võib olla seadusevastane. Palume
tagastada see kiri ja kõik lisad saatjale e-posti teel ning kustutada see
kiri koos kõikide lisadega. MAXIMA Eesti OÜ ametliku tegevusega
mitteseotud arvamused, järeldused ja muu informatsioon ei saa olla
tõlgendatav kui ettevõtte poolt esitatav või toetatav. Privaatsusteatis.
Sellele elektroonilisele kirjale rakenduvate MAXIMA Eesti OÜ
privaatsuspõhimõtetega saate tutvuda sellel
<http://www.maxima.ee/privaatsus> lingil.

This message has been sent by e-mail system of MAXIMA Eesti OÜ and it is
intended for the addressee only. It may contain confidential or legally
privileged information. If you received this e-mail in error, you are
hereby notified that any disclosure, copying, distribution of this
information is strictly prohibited and may be unlawful. Please return this
e-mail without producing, distributing or retaining copies thereof.
Opinions, conclusions and other information in this message that do not
relate to the official business of MAXIMA Eesti OÜ shall be understood as
neither given nor endorsed by it. Personal data notice. Information about
Privacy policy of MAXIMA Eesti OÜ that is applied to this electronic
message can be reached  <http://www.maxima.ee/privaatsus> here.

  _____